Trening na weekend

Szanownych Mastersów zapraszam na kolejny weekendowy trening.

Trening mieszany, aerobowo-anaerobowy, ok. 60 min, 3000m:

 

  • 300(100 zm, 100 grzb, 100 kr) akc technika
  • 15×100 (100 A2, 100A3, 100 AT) p 10, 20, 30 sek –  o strefach energetycznych ( A1, A2 itd. ) czytaj tutaj…
  • 300 NN kraul – zmiana położenia ciała co 25m – piersi, lewy bok, prawy bok, plecy. Tempo swobodne
  • 4×50 „swój styl” bardzo mocno, przerwa 1 min
  • 200 luzno cw techniczne do stylu grzbietowego
  • 4×50 „swój styl” bardzo mocno, przerwa 1 min – mniej zaawansowani mogą sobie to zadanie darować:)
  • 300 cw techn do dowolnego stylu

 

O strefach energetycznych ( A1, A2 itd. ) czytaj tutaj…

Wiele ćwiczeń technicznych znajdziesz tutaj… Sugeruję zapoznanie się z podstawowymi zasadami pływania kraulem, kliknij…

W dziale „Trening i technika” znajdziesz inne propozycje treningów na weekend.

Powodzenia!

PS Jeśli masz pytania, potrzebujesz wyjaśnień, pisz na mariusz@artswim.pl

 

Wypowiedz się:

KlubbenFit

O autorze

Powiązane wpisy

Shares
Share This