Trening na weekend

Było coś dla wyczynowców, teraz coś dla mastersów i trathlonistów. Zapraszam na kolejny trening na weekend. Jest to konkretna jednostka treningowa, jaką zaleciłem na dzisiaj mojemu uczniowi w treningu on-line. Kształtujemy zdolności mieszane, aerobowo-anaerobowe. Trening jest bardzo prosty, łatwy do kontrolowania:

Trening mix, ok 90 min, 3400m:

  • 600(100 zm; 200 grzb) spokojne tempo, akc technika
  • 600 kr (100A1 cw techn; 100 A2; 100 A3) czyli setki od 1 do 3 coraz szybciej
  • 10×150 (50A2; 50 A3; 50 AT) – każde 50 szybciej, aż do tempa progowego. Przerwy 45″
  • 200 cw techniczne A1
  • 4×50 swój styl max p 1′
  • 300 cw techniczne

 

O strefach energetycznych ( A1, A2 itd. ) czytaj tutaj…

Wiele ćwiczeń technicznych znajdziesz tutaj… Sugeruję zapoznanie się z podstawowymi zasadami pływania kraulem, kliknij…

W dziale „Trening i technika” znajdziesz inne propozycje treningów na weekend.

 

Powodzenia!
PS Jeśli masz pytania, potrzebujesz wyjaśnień, pisz na mariusz@artswim.pl

Wypowiedz się:

KlubbenFit

O autorze

Powiązane wpisy

Shares
Share This