Trening na weekend

Zapraszam na kolejny weekendowy trening. Chociaż kształtowanie poszczególnych cech motorycznych w blokach, czyli zdecydowany akcent jednej cechy w mikrocyklu ( lub nawet kilku mikrocyklach) tygodniowym, uważamy za najskuteczniejsze, to w treningu masterskim dominować musi bodźcowanie kilku cech na jednym treningu. Bo większość trenuje dwa czy trzy razy w tygodniu. Więc na taki trening zapraszam:

Trening mieszany, 2600, ok 75 min:

  • 400(100 zm, 100 grzb, 100 klas, 100 kr)
  • 800 (100NN kr, 100 RR kr) – 25 akc technika, 25 rozpędzane, 25 akc technika, 25 intensywnie
  • 300 cw techniczne „swój styl”
  • 8×100 kr (100 60%PB; 100 75% PB; 100 85%PB; 100 maks) – PB (personal best)- rekord życiowy, przerwa 20″, 30″, 45″, 1′
  • 300 lużne pływanie z akcentem na sylwetkę ( streamline)


Jeśli masz pytania, pisz na mariusz@artswim.pl

Powodzenia!

Wypowiedz się:

KlubbenFit

O autorze

Powiązane wpisy

Shares
Share This