Trening na weekend, 24.02.2017

Czas na kolejny weekendowy trening. Zaproponuję dzisiaj pomoc w rozwijaniu zdolności aerobowych ( tlenowych) z elementami pracy anaerobowej i szybkościowej. Weekendowe treningi przeznaczone są dla średniozaawansowanych zawodników kategorii Masters i triathlonowych AG. Mogą stanowić samodzielną jednostkę, bądź być elementem, podstawą, do budowy własnego pomysłu treningu. Mniej zaawansowani mogą zmniejszyć obciążenie poprzez skracanie serii, skracanie odcinków lub wydłużanie przerw.

Trening aerobowy z elementami pracy anaerobowej i szybkościowej, ok. 75’, 3100m:

 

  • 400(100 zm, 100 grzb, 100 zm, 100 klas) int A1, A2, akc technika
  • 5×300 (75 kr A2, 25 swój styl rozpędzane/75 kr A2, 25 swój styl AT/75 kr A2, 25 swój styl max) p 1’
  • 300 NN delf zmiana poł ciała co 25m ( piersi, bok, bok, plecy) akc praca mięsni tułowia
  • 8×50 (35 FS akc techn A1+15 max swój styl) p 45”-1’
  • 400 100 grzb/100 kr zatrzymanie co 5 ruchów napędowych plus 12x NN na boku – akcent „streamline”
  • 100 luzno

 

O strefach energetycznych ( A1, A2 itd. ) czytaj tutaj…

Wiele ćwiczeń technicznych znajdziesz tutaj… Sugeruję zapoznanie się z podstawowymi zasadami pływania kraulem, kliknij…

W dziale „Trening i technika” znajdziesz inne propozycje treningów na weekend.

 

Powodzenia!
PS Jeśli masz pytania, potrzebujesz wyjaśnień, pisz na mariusz@artswim.pl

 

Wypowiedz się:

KlubbenFit

O autorze

Powiązane wpisy

Shares
Share This