Kacper Klich poleca

Klich

Fotka Wojciecha Kurzydło

Kacper Klich niewątpliwie wypływał sobie miejsce w elicie polskiego pływania. Jest wielokrotnym medalistą mistrzostw Polski, także seniorów. W grudniu 2015, na ZMPol Sen, zdobył indywidualną kwalifikację do Mistrzostw Europy w Londynie.
Jest finalistą ostatnich Mistrzostw Świata w Kazaniu 2015 wraz ze sztafetą 4×200  dowolnym,
brązowym medalistą Igrzysk Wojskowych na 400 dowolnym Korea 2015.
Od 5 lat trenuje i reprezentuje klub WKS Śląsk Wrocław, pod okiem Piotra Albinskiego (pozdrawiamy!). We Wrocławiu skończył SMS i kontynuuje naukę na AWF. Ostatni rok przygotowuje się wraz z kadra narodowa seniorów.
Zajrzyjcie na profil Kacpra na fejsie: https://www.facebook.com/kacper.klich/?fref=ts

Aby osiągnąć sukces w pływaniu konieczne jest wykonanie olbrzymiej pracy. Trzeba zadbać o to, by była to praca inteligentna i atrakcyjna. Kacper demonstruje trzy ciekawe i bardzo pożyteczne ćwiczenia na trzy różne grupy mięśniowe.

Ćwiczenie na nogi- jedna noga na TRX, druga na niestabilnym Bosu. Ćwiczenie wykonujemy na każdą nogę, starając się zachować równowagę:

 

Ćwiczenie na mięsień najszerszy grzbietu, tzw „wyjeżdżanie”. Można również wykonywać na TRX lub jak ja, na kołach gimnastycznych.

:

 

 Trzecie ćwiczenie to popularne pompki, tylko odrobinę więcej dynamiki z użyciem piłki lekarskiej lub jakiejkolwiek innej:

Powodzenia!

Wypowiedz się:

KlubbenFit

O autorze

Powiązane wpisy

Shares
Share This