Trening na weekend-mix

stopery

Wielu z Was pływa dwa czy trzy razy w tygodniu. W takim przypadku właściwe wydaje się konstruowanie takiego treningu, który stymulować będzie różne strefy energetyczne, kształtować różne zdolności.

 

Trening mix, ok. 60 min, 3100m:

 

  • 600(200 zm w odwrotnej kolejności – kr, klas ,grzb, delf/100 kraul) z akcentem na technikę. Jeśli masz problem z jakimś stylem, zastąp go innym, lepiej znanym

  • 200 ćwiczenia techniczne do kraula

 

 

  • 1000 (400 kr A2 p 1’+300 kr A3 p 1’+200 kr AT p 1’+100 kr AN)

  • 4×150 (50 A2, 50 AT, 50 AN) p 1’

  • 8×50 (15 max „swój styl” + 35 cw techniczne luzno) p min 30”

 

 

  • 300 cw techniczne luzno

 

Jeśli nie piszę jakim stylem masz pływać, możesz pływać wg swojego uznania i potrzeby.
Cały czas, nawet, a zwłaszcza na zmęczeniu, dbamy o technikę! Jednym z wyznaczników efektywności techniki jest długość kroku. Dbajmy o to, by niezależnie od prędkości nie robić więcej niż 16-18 ruchów napędowych na basen 25m. Jeśli jest to zbyt trudne taraz, to wiesz do czego masz dążyć

O strefach energetycznych ( A1, A2 itd. ) czytaj tutaj…

Wiele ćwiczeń technicznych znajdziesz tutaj…

 

Poprzednie treningi:

  • „Trening na weekend” kształtujący zdolności tlenowe znajdziesz tutaj…

  • Trening na weekend” – trening „progowy” (AT, PPB) tutaj…

  • Trening na weekend”  – VO2max) tutaj…

  • Trening tolerancji mleczanowej, tutaj…

  • Trening na weekend”  – Sprint

Powodzenia!

PS Jeśli masz pytania, potrzebujesz wyjaśnień, pisz na mariusz@artswim.pl

 

 

Wypowiedz się:

KlubbenFit

O autorze

Powiązane wpisy

Shares
Share This